Oportunitate pentru pacienţii cu boli oftalmologice. "Microchirurgia ochiului" lansează programul "A doua şansă"
Sursa de Sănătate logo
Boli şi afecţiuni

1624 vizite

17-03-2017

0 comentarii

Oportunitate pentru pacienţii cu boli oftalmologice. "Microchirurgia ochiului" lansează programul "A doua şansă"

Articol publicat de Vali PAPATANASIU

În luna martie, reprezentanţa „Microchirurgia ochiului” Academ. Feodorov lansează programul „A doua şansă”, pentru pacienţii cu probleme oftalmologice, în vederea unei consultaţii oftalmologice cu specialiştii din străinătate ai clinicii „Microchirurgia ochiului”. Acest program permite pacienţilor din România să obţină o consultaţie la distanţă, oferită de aceştimedici, prin intermediul reprezentanţei din Constanţa.


„Programul funcţionează în felul următor: ca pacient din România, pentru a obţine o consultaţie din partea medicilor clinicii «Microchirurgia ochiului», trebuie să transmită către Reprezentanţa în România un dosar cu următoarele documente: un istoric şi anume când a fost stabilit diagnosticul, ce tratament a urmat, ce intervenţii a suferit, cum a evoluat boala pe parcurs; biletele de externare, imagini RMN, CT, cât şi interpretarea acestora de la medic”, au declarat reprezentanţii Clinicii „Microchirurgia ochiului”.


Toate aceste documente, enumerate mai sus (dacă nu au fost traduse în limba rusă sau engleză), se vor traduce de către reprezentanţă, se vor îndosaria şi trimite către clinică, la secţia/departamentul de care ţine diagnosticul pacientului în cauza, pentru a fi studiat de către specialiştii clinicii. „După analiza dosarului, medicii vor da concluziile asupra diagnosticului, se va stabili că pacientul va avea nevoie de ajutorul acestei clinici (tratament, intervenţii etc), concluziile medicilor din cadrul clinicii «Microchirurgia ochiului» vor fi însoţite de tipul tratamentului sau intervenţiei, cât şi costurile necesare acestor intervenţii recomandate de specialiştii clinicii. Aceste date vor fi trimise către reprezentanţa din Constanţa, iar daca pacientul va decide să plece, reprezentanţa va obţine toate documentele necesare plecării (chemare clinică, viză către Federaţia Rusă, asigurare medicală, bilet de avion) şi va programa pacientul pentru data plecării grupului”, adaugă reprezentanţii clinicii.


Dacă va fi nevoie de o urgenţă medicală, reprezentanţa va urgenta programarea şi plecarea în cel mai scurt timp posibil.

Mai multe informaţii despre acest program, le puteţi obţine la dresa de mail [email protected] sau la numărul de telefon +40724.679.028. (V.P.)

Comentează aici

Articole recomandate

Cum scăpăm de durerea în gât Cum scăpăm de durerea în gât

660331 vizite | 17852 comentarii

Cum ne pregătim sufleteşte pentru a avea un copil? Cum ne pregătim sufleteşte pentru a avea un copil?

7639 vizite | 707 comentarii

De foarte multe ori, pacienţii dermatologici suferă şi de depresie De foarte multe ori, pacienţii dermatologici suferă şi de depresie

9074 vizite | 600 comentarii

Top 5 articole

Care sunt condiţiile pentru a deveni coasigurat la sănătate? Care sunt condiţiile pentru a deveni coasigurat la sănătate?

1429160 vizite

Noul sindrom care face ravagii printre copii. "Se manifestă foarte des la copiii cu vârste între 1 şi 12 ani" Noul sindrom care face ravagii printre copii. "Se manifestă foarte des la copiii cu vârste între 1 şi 12 ani"

1000162 vizite

Căpşunile, o adevărată porţie de sănătate Căpşunile, o adevărată porţie de sănătate

671438 vizite

Cum scăpăm de durerea în gât Cum scăpăm de durerea în gât

660331 vizite

HYDRA Deluxe SPA - tratamentul must-have al verii 2016 HYDRA Deluxe SPA - tratamentul must-have al verii 2016

577341 vizite

înapoi sus Vezi varianta de desktop
Sfatul medicului, boli şi afecţiuni, terapii alternative, dietă şi nutriţie - Revista de sănătate Cuget Liber. Pentru o viaţă sănătoasă.