Foto: Friesland Campina

Foto: Friesland Campina
Foto: Friesland Campina
Sfatul medicului
99 accesări 30 Iulie 2020 0 comentarii

Micul dejun vă poate asigura necesarul zilnic de calciu

Calciul are o importanţă majoră pentru organismul uman, iar micul dejun este o ocazie potrivită pentru a consuma alimente bogate în calciu. Aşadar, mâncând lapte cu cereale şi iaurt, putem acoperi mai mult din jumătatea nevoilor noastre zilnice de calciu, precizează specialiştii Elytis.

Aceştia susţin că laptele reprezintă o sursă excelentă, bogată în proteine, complexul de vitamine B, precum riboflavina şi vitamina B12. De asemenea, conţine importante substanţe anorganice necesare organismului, precum magneziu, zinc şi calciu, care sunt necesare pentru oase şi dinţi sănătoşi, protejându-ne şi împotriva osteoporozei. Totodată, substanţele existente în lapte influenţează oasele, în special densitatea osoasă.

Ca urmare, persoanele care includ în alimentaţia lor multe cereale, fructe, legume şi lapte au oase mai puternice decât persoanele de aceeaşi vârstă, care au o alimentaţie mai bogată în dulciuri şi alimente de provenienţă animală precum carnea.

În plus, cercetătorii au ajuns la concluzia că alimentaţia poate juca un rol semnificativ şi preventiv împotriva osteoporozei care duce la oase fragile cu risc crescut de fracturi. În acelaşi timp, alimentaţia bogată în cereale, legume, fructe şi lapte oferă substanţe nutritive de diferite feluri, contribuie la întărirea organismului.

Adaugă comentariul tău

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
Sfatul medicului, boli şi afecţiuni, terapii alternative, dietă şi nutriţie - Revista de sănătate Cuget Liber. Pentru o viaţă sănătoasă.