31 Martie 2020
1393 accesări
0 comentarii

De ceva timp, Fundaţia „Baylor Marea Neagră” şi-a închis porţile, din cauza faptului că nu au echipamente de protecţie suficiente, pentru a putea intra în contact cu pacienţii. Între timp, s-a luat decizia că bolnavii pot intra în legătură telefonică cu specialiştii din echipa „Baylor”, cadre medicale, psihologi şi asistenţi sociali la numărul 0241. 480 971. Aşadar, serviciile de telemedicină şi teleconsiliere ale fundaţiei au devenit active de câteva zile.

Serviciul nou înfiinţat deserveşte atât persoanele care sunt afectate de HIV, cât şi pe cele cu hepatită, care au solicitat servicii de îngrijire pe termen lung. „Telemedicina şi teleconsilierea psihologică sunt de astăzi la îndemâna angajaţilor Baylor. În felul acesta, nu ne abandonăm pacienţii. A fost o prioritate să implementăm rapid modalităţi moderne de comunicare cu pacienţii. Serviciile la distanţă sunt o soluţie pentru siguranţa personalului şi a pacienţilor. În prezent, telemedicina şi teleconsilierea au devenit mai mult decât o alternativă viabilă în condiţiile în care consultaţia faţă în faţă nu este posibilă. Pandemia de coronavirus ne-a obligat, mai repede decât era planificat, să adăugăm şi această componentă serviciilor noastre”, a declarat Ana-Maria Schweitzer, directorul executiv al Fundaţiei „Baylor Marea Neagră”.

Adaugă comentariul tău

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
Articol publicat de Mirabela ŞERBĂNESCU