Sfatul medicului
101 accesări 08 Septembrie 2019 0 comentarii

Soluțiile gustoase pe care să le folosești în lupta cu celulita

Credeai că o dietă împotriva celulitei se rezumă la preparate fără gust și un meniu identic în fiecare zi? Ei bine, poți prepara rețete apetisante și te vei bucura de gustări crocante în timp ce refaci aspectul pielii și eviți acumularea kilogramelor în plus, menționează healthline.com. Strategia pentru combaterea celulitei trebuie să pornească în primul rând din farfurie pentru că rețetele potrivite vor reface rapid textura pielii și tonusul general. Dacă alegi corect ingredientele utilizate ai putea accelera efectele cremelor și vei permanentiza aspectul neted al pielii, fără să te bazezi exclusiv pe diferite proceduri care atenuează celulita.

Printre alimentele care te pot ajuta să scapi de celulită se numără pătrunjelul. Nu numai că dă un gust aparte supelor, ciorbelor, sosurilor și tocănițelor, dar asigură și eliminarea substanțelor nocive din organism. Metalele grele stocate în corp se pot acumula în țesutul adipos, afectând negativ aspectul pielii și reducând capacitatea de vindecare și regenerare. Prin diminuarea cantității de toxine din organism pătrunjelul contribuie decisiv la netezirea pielii. În plus, stimulează imunitatea și reduce frecvența episoadelor de gripă sau răceală. Adaugă pătrunjel proaspăt la salate, guacamole, tocănițe și sandvișuri.

În acelaşi context, merită menţionată şi hrişca, chiar dacă nu este la fel de populară ca și quinoa, merită să-i dai o șansă. Hrișca se digeră ușor și îți dă energie pentru mai multe ore, furnizând organismului proteine complete, fibre și vitamine din complexul B. Poate ai auzit mai des de fibre când se vorbește despre controlul apetitului, dar să știi că reprezintă un nutrient de bază și în cadrul strategiei împotriva celulitei pentru că elimină toxinele din țesutul adipos.

De asemenea, hrișca este o sursă foarte bună de lizină, aminoacidul care susține capacitatea de regenerare a pielii și producția de colagen. Pregătește un mic dejun consistent pornind de la hrișcă gătită, combinată cu nuci, migdale și fructe de pădure sau folosește făina de hrișcă pentru prepararea prăjiturilor, a clătitelor, a pâinii sau a plăcintelor. Nu uita nici de tăiețeii soba, care pot fi combinați rapid cu legume fierte la abur pentru a obține o masă delicioasă care combate celulita.

Adaugă comentariul tău

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
Sfatul medicului, boli şi afecţiuni, terapii alternative, dietă şi nutriţie - Revista de sănătate Cuget Liber. Pentru o viaţă sănătoasă.