Sursa foto Secom

Sursa foto Secom
Sursa foto Secom
Frumuseţe
203 accesări 15 Septembrie 2020 0 comentarii

Vitamina D contribuie la „trezirea” foliculilor de păr inactivi

Cui nu îi place să aibă un păr frumos? A avea o podoabă capilară bogată este visul fiecărei femei. Tocmai de aceea, este necesar să aveţi, înainte de toate, şi o dietă echilibrată, bogată în vitamine care să ajute la menţinerea sănătăţii podoabei capilare. Potrivit dr. Georgiana Dascălu, vitaminele D şi B nu doar că vă ajută să vă îngrijiţi mai uşor părul, dar ajută firul de păr să crească mai repede.

De exemplu, chelirea sau căderea părului apare atunci când foliculii de păr devin inactivi, datorită nutrienţilor insuficienţi şi unei diete dezechilibrate. Atunci când se întâmplă ca aceşti foliculi să nu primească suficiente substanţe nutritive, părul devine tern, se rupe, îşi pierde elasticitatea, strălucirea şi începe să crească din ce în ce mai greu, ca în cele din urmă să cadă.

Specialistul a precizat că, cel puţin în ultimii ani, vitamina D3, cea care menţine oasele şi pielea sănătoase, a fost corelată şi cu menţinerea sănătăţii părului şi creşterea mai rapidă a acestuia. În acelaşi timp, se spune că tot această vitamină poate îmbunătăţi grosimea firului de păr, făcându-l mai rezistent, şi poate reduce căderea părului.

Totodată, vitamina D împreună cu alte substanţe nutritive pot ajuta, de asemenea, la „trezirea” foliculilor de păr inactivi. În plus, aceasta ajută la menţinerea unui păr sănătos şi la creşterea părului. Modalităţile naturale de a obţine mai multă vitamina D includ următoarele alimente:

peşte, ciuperci, cereale, suc de portocale, lapte şi, desigur, o doză de soare, de circa 15-20 minute, în fiecare zi.

Adaugă comentariul tău

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
Sfatul medicului, boli şi afecţiuni, terapii alternative, dietă şi nutriţie - Revista de sănătate Cuget Liber. Pentru o viaţă sănătoasă.